Elektroninės parduotuvės kūrimas

Elektroninės parduotuvės kūrimas: tekstai

Elektroninės parduotuvės kūrimasElektroninės parduotuvės kūrimas dažnai įsivaizduojamas tik kaip techninis darbas – prekių katalogai, krepšelis, apmokėjimo funkcijos, siuntimo statusas ir viskas… Deja, yra kita svarbi pusė, į kurią elektroninių parduotuvių savininkai dažnai tinkamai neinvestuoja ir nesureaguoja. Tai profesionalūs ir reikalingi tekstai.

Elektroninės parduotuvės kūrimas prasideda nuo struktūros. Ten ir turi būti numatoma, kokių tekstų reikės.

Siuntimo informacija

Standartiniai tekstai yra siuntimo informacija. Juose pristatomos pirkimo sąlygos, atsiskaitymo galimybės. Taip pat paaiškinama, kaip prekes galima grąžinti. Reikalinga informacija ir apie siuntimo laikus, kurjerių tarnybą ir kitus su siuntiniais susijusius momentus (prekės kodo patikrinimą, išsiuntimo laiką ir t.t.).

Prekių informacija

Jau pradinėje el. parduotuvės kūrimo stadijoje reiktų numatyti, kaip turės atrodyti kiekvienos prekės aprašymas. Ar tai bus tik techninių specifikacijų rinkinys, ar jam reikės ištisinio teksto, galbūt reikės tam tikrų blokų teksto, kuris kartosis per visus prekių aprašymus? Tekstų gali prireikti pačių įvairiausių. Paprastai parduotuvės savininkai šį darbą palieka ateičiai ir labai paskui apsisunkina prekių sukėlimo procesą. Vien iliustracijų sudėjimas užima laiko, o kur dar visi aprašymai ir kita svarbi informacija? Paprastiems išsamiems prekės aprašymams nebelieka laiko…

Kokios apimties jie turi būti? Nei per ilgi, nei per trumpi. Prekės aprašymas gali būti 50-100 žodžių (3-5 sakiniai), jei prekė yra gerai žinoma ir populiariai naudojama. Pavyzdžiui, kojinės, nešiojamas kompiuteris, padangos ir t.t. Jei prekė nėra žinoma plačiai, reikalingas išsamesnis jos pristatymas, kuriame pateikiama informacija apie tai, kas tai yra, kas gamintojas, kuo prekė naudinga ir ypatinga, kam ji skirta ir t.t. Tokią informaciją perskaitęs lankytojas, kuris nelabai iki tol žinojo apie prekę, bus labiau motyvuotas ją įsigyti.

SEO? Optimizacija čia nieko dėta, nes Google paieškos sistema puikiai supranta, kur yra elektroninė parduotuvė, o kur reprezentacinis tinklalapis, todėl ilgais tekstais jos neapgausite. Svarbu, kad kodas būtų tvarkingas ir nesidubliuotų kategorijos, prekės ir t.t.

Pagalbinė informacija

Tai dažniausiai būna tinklaraštis, kuriame pusiau oficialiu stiliumi pristatomi tam tikri dalykai, susiję su elektronine parduotuve. Čia gali būti pateikiami patarimai, kaip išsirinkti tam tikras prekes, pristatomos naujos prekės ir rinkos naujienos, pateikiama informacija apie el. parduotuvės veiklą.

Reklaminė informacija

Dažniausiai reklaminė informacija yra įvairių akcijų ir nuolaidų paskelbimas. Taip pat ir įvairių konkursų bei išpardavimų naujienos. Gali dažnai prireikti rašytojų pagalbos ir kuriant naujienlaiškius, kuriuose pristatomos tam tikros prekės ir specialūs pasiūlymai.

Elektroninių parduotuvių kūrimas paprastai tekstų neapima, tad jie gali tapti rimta kliūtimi paleisti parduotuvę laiku.

Similar Posts