seo-optimizacija

Dabar rinkodaros specialistai nebenustoję kalbėti apie turinio rinkodarą. Tai milžiniška nauda kiekvienai įmonei. Puiki ilgalaikė investicija į verslo plėtrą. Būdas pareikšti apie save pasauliui. Labai skambios frazės, tiesa? Bet ar turinio strategija padeda SEO? Ar dėl to pagerėja pozicijos socialiniuose tinkluose? Pabandysime atskleisti tikrąją situaciją.

SEO straipsniai – irgi turinio rinkodara

Turinio rinkodara – tik straipsniai Delfi.lt?  Nieko panašaus. Tai visas turinys, kurį inicijuoja įmonė. Net ir SEO straipsniai, kurie talpinami „žemos kokybės“ tinklaraščiuose. Tik reiktų suvokti, kad turinys yra vertingas, jei jis yra naudingas. Jei straipsnis geras ir lankytojams jis patinka, jie tame puslapyje praleidžia daugiau laiko. Pagal tai Google sprendžia, ar iš tiesų puslapis naudingas.

Turinys – ne vien tik straipsniai

SEO specialistai lyg susitarę teigia, kad reikia puslapiui daugiau straipsnių ir informacijos. Tai nėra visiškai tikslu. Turinys yra ne tik straipsniai, bet ir vaizdo klipai, infografikai (iliustruota faktinė informacija), socialinių tinklų įrašai (tai dažniausiai yra nuomonė, kvietimas diskusijai) ir t.t. Straipsniai yra toks įprastas formatas, nors Google seka ir kitas turinio rūšis.

Svarbiausia – puslapio adresas

Dažnai SEO specialistai rūpinasi tik realių „dofollow“ nuorodų rinkimu. Google jau kuris laikas fiksuoja ir neaktyvias nuorodas. Jei tame pačiame sakinyje yra raktinis žodis ir įmonės interneto puslapio adresas, Google greičiausiai supranta, kad tai susiję. Dėl to suteikiama papildomo svorio. Dėl šios priežasties verta visada pagalvoti apie straipsnius be nuorodų. Kodėl tai svarbu? Už aktyvias nuorodas yra prašoma susimokėti, kaip už reklamą. Jei nuoroda neaktyvi, mokesčio imti irgi nėra už ką, tad galima patekti į rimtus leidinius nemokamai ir mėgautis žinomumu. Google vertina ir ar puslapis yra pakankamai gerai žinomas ir minimas spaudoje, socialiniuose tinkluose, komentaruose. Nebūtina dėti aktyvios nuorodos – pakanka tik paminėjimo.

Turinys – ilgaamžis

Darantieji SEO tikrai žino, kad su laiku turinys gauna papildomo Google svorio, todėl jame esančios nuorodos yra vis vertingesnės ir vertingesnės. Svarbu, kad informacija būtų aktuali. Jei prieš keletą metų buvo užsakyti SEO straipsniai, visada vertėtų persižiūrėti, ar jie tebėra, ar jų nuorodos veda į teisingus puslapius. Jei ne, reiktų paprašyti puslapių administratorių nuorodas atnaujinti. Angliškai tokia praktika yra vadinama turinio gydymu – „content curation“. Visada verta prisiminti seną turinį ir pasinaudoti jo privalumais – už jį jau kažkada sumokėta…

SEO paslaugas teikiantys profesionalai dažnai ir patys vadovaujasi senais principais, nedrįsta taikyti naujovių, tad čia reiktų pagalbos ir iš pačių įmonių, užsakančių šias paslaugas. Priminkite savo SEO specialistams apie turinio strategiją ir paprašykite parengti planelį, ką galima padaryti su esamu ir būsimu turiniu, kaip geriau jį išnaudoti SEO tikslams.

Similar Posts